Opłaty za rejs

Otwieram kolejny temat - tym razem dyskusja nad sposobem zapłaty za czarter.
Ponieważ padają tu propozycje, żeby nie dzielić wpłat na raty bo nie macie głowy do tego by potem o nich pamiętać więc chciałem ustalić jak to zrobić.
Na razie wyliczenia dot. B1 i B2 bo już mamy zapłaconą zaliczkę, ale B3 będzie analogicznie
Moja wstępna opcja była następująca (kwoty orientacyjne z uwagi na zmiany kursów EUR):
1 rata ok 250 PLN (różna zależnie od łódki z uwagi na koszty skippera) - zapłacona
do zapłaty jeszcze 600 EUR/jacht więc:
2 rata grudzień - 200 PLN
3 rata styczeń - 150 PLN.
Padła jednak propozycja, żeby całość została wpłacona za jednym razem np w styczniu ok 350 PLN.
Co o tym sądzicie?
Jednocześnie przypominam, nie zwracamy kasy jak ktoś wypadnie, chyba, że znajdzie na swoje miejsce inną osobę, która pokryje koszty
Ponieważ padają tu propozycje, żeby nie dzielić wpłat na raty bo nie macie głowy do tego by potem o nich pamiętać więc chciałem ustalić jak to zrobić.
Na razie wyliczenia dot. B1 i B2 bo już mamy zapłaconą zaliczkę, ale B3 będzie analogicznie
Moja wstępna opcja była następująca (kwoty orientacyjne z uwagi na zmiany kursów EUR):
1 rata ok 250 PLN (różna zależnie od łódki z uwagi na koszty skippera) - zapłacona
do zapłaty jeszcze 600 EUR/jacht więc:
2 rata grudzień - 200 PLN
3 rata styczeń - 150 PLN.
Padła jednak propozycja, żeby całość została wpłacona za jednym razem np w styczniu ok 350 PLN.
Co o tym sądzicie?
Jednocześnie przypominam, nie zwracamy kasy jak ktoś wypadnie, chyba, że znajdzie na swoje miejsce inną osobę, która pokryje koszty