Strona 1 z 2

Opłaty za rejs

PostNapisane: Cz lis 22, 2012 10:13 am
przez adrozd
Otwieram kolejny temat - tym razem dyskusja nad sposobem zapłaty za czarter.

Ponieważ padają tu propozycje, żeby nie dzielić wpłat na raty bo nie macie głowy do tego by potem o nich pamiętać więc chciałem ustalić jak to zrobić.
Na razie wyliczenia dot. B1 i B2 bo już mamy zapłaconą zaliczkę, ale B3 będzie analogicznie

Moja wstępna opcja była następująca (kwoty orientacyjne z uwagi na zmiany kursów EUR):

1 rata ok 250 PLN (różna zależnie od łódki z uwagi na koszty skippera) - zapłacona
do zapłaty jeszcze 600 EUR/jacht więc:
2 rata grudzień - 200 PLN
3 rata styczeń - 150 PLN.

Padła jednak propozycja, żeby całość została wpłacona za jednym razem np w styczniu ok 350 PLN.
Co o tym sądzicie?

Jednocześnie przypominam, nie zwracamy kasy jak ktoś wypadnie, chyba, że znajdzie na swoje miejsce inną osobę, która pokryje koszty

Re: Opłaty za rejs

PostNapisane: Cz lis 22, 2012 3:20 pm
przez Slimahl
adrozd napisał(a): całość została wpłacona za jednym razem np w styczniu ok 350 PLN.

Tak właśnie

Re: Opłaty za rejs

PostNapisane: Cz lis 22, 2012 5:05 pm
przez Lukasz
adrozd napisał(a):Padła jednak propozycja, żeby całość została wpłacona za jednym razem np w styczniu ok 350 PLN.

[/i]

Popieram powyższą opcje.

PostNapisane: Cz lis 22, 2012 5:19 pm
przez Ptoti
Mnie też to pasuje. I pewnie Budziakowi też.

PostNapisane: Cz lis 22, 2012 10:31 pm
przez arek
Faktycznie mnie też bardzo pasuje to rozwiązanie

Re: Opłaty za rejs

PostNapisane: Pt lis 23, 2012 11:27 am
przez Slimahl
Lukasz napisał(a):
adrozd napisał(a):Padła jednak propozycja, żeby całość została wpłacona za jednym razem np w styczniu ok 350 PLN.

[/i]

Popieram powyższą opcje.


Się nie dziwię. Będzie więcej do przewalenia za jednym zamachem :wink:

PostNapisane: Śr lis 28, 2012 9:36 am
przez adrozd
Koledzy,
Kilka słów podsumowania:

Zostały zarezerwowane i zaliczkowane 3 jachty Bavaria 37
Na jednej płynie 8 osób, na pozostałych po 7 (w tym kapitan)

Reszta zapłaty zgodnie z Waszą propozycją będzie jednorazowo w styczniu.
Kwotę wpłaty ustalam w/g dzisiejszego kursu na 360 zł/os

UWAGA Ostateczny termin kiedy kasa ma być na moim lub Łukasza koncie (zależnie od łódki) to 10 stycznia

Kto ma problemy z zapamiętaniem terminu może wpłacić już dziś :) Jeśli ktoś nie wpłaci do tego dnia - wypada, a na jego miejsce szukamy innych osób.

Zapraszam też do dyskusji w osobnych wątkach na temat dojazdu i jedzonka.

PostNapisane: Pt gru 21, 2012 12:22 pm
przez adrozd
Koledzy przypominam tym którzy nie mają na co dzień czasu czytać Forum, a w Święta mam nadzieję, że go znajdą :)

adrozd napisał(a):
Kwotę wpłaty ustalamy na 360 zł/os

UWAGA: Ostateczny termin kiedy kasa ma być na moim lub Łukasza koncie (zależnie od łódki) to 10 stycznia 2013


PostNapisane: Pn sty 07, 2013 11:53 am
przez adrozd
Na razie kasy za wiele nie wpłynęło :(
Panowie przypominam o terminie

adrozd napisał(a):
Kwotę wpłaty ustalamy na 360 zł/os

UWAGA: Ostateczny termin kiedy kasa ma być na moim lub Łukasza koncie (zależnie od łódki) to 10 stycznia 2013


PostNapisane: Wt sty 08, 2013 11:26 pm
przez bede
Obrazek

PostNapisane: Śr sty 09, 2013 11:44 am
przez zibi
Potwierdzam wczoraj wpłaciłem na Łukasza konto te 360 pln
Pozdrawiam.

PostNapisane: Pt sty 11, 2013 12:30 pm
przez Lukasz
Dzięki wszystkim !
Mam już kupe kasy,
brakuje mi tylko jednej wpłaty od Piotrka, którą zaraz zwindykuje.
Pozdrowienia
Łukasz

PostNapisane: Pt sty 11, 2013 3:53 pm
przez adrozd
Piotruś dzwonił, ze już wpłacił więc uspokajam.

Z początkiem przyszłego tygodnia zrobię przelew do Holandii.

Niestety nie wpłacił tylko Fred (za siebie i Kaczorka) - rozumiem, że nasi koledzy zrezygnowali z rejsu ?

No cóż, będzie nam ich brakować...

PostNapisane: Pn sty 14, 2013 10:19 am
przez adrozd
Uff właśnie dostałem smsa, że Fred przelał kasę .
Wszyscy płyną :) Hurra!!!

PostNapisane: Wt sty 15, 2013 2:13 pm
przez adrozd
Koledzy,

Dokonaliśmy z Łukaszkiem stosownych podliczeń na kontach i wyszła nam jedna nieścisłość. Mianowicie kwota drugiej tj. planowanej ostatniej raty (360) była policzona dla załogi Bavarki 1. (8os)

Ponieważ B2 i B3 mają zmniejszone załogi, koszty muszą być podzielone na mniej osób tj. 6 na każdej łódce (przypominam- kapitan nie płaci)

W zaistniałej sytuacji załoganci z B2 i B3 będą mieli jeszcze do dopłaty po 90 PLN

Sorki za małe zamieszanie - teraz powinno już być OK

W razie wątpliwości służymy odpowiednimi wyliczeniami

PostNapisane: Śr sty 16, 2013 11:55 am
przez zibi
90 pln poszło

PostNapisane: Cz sty 17, 2013 10:49 am
przez Slimahl
No i zaufaj tu gościom z technicznym wykształceniem w zakresie dodawania i dzielenia...
90 wysłałem.

PostNapisane: Cz sty 17, 2013 8:21 pm
przez zibi
powiem ci że gdyby nie nazwa waszego klubu też miałbym opory
żeby dołożyć te 90 pln , ale gdyby nawet to wiem że się nie zmarnują :lol:

PostNapisane: Pt sty 18, 2013 11:51 am
przez Marcin Sz.
poszło :) 90,- plnów

PostNapisane: Pn lut 04, 2013 10:18 pm
przez Lukasz
Dzięki !